Gå til indhold

Danskernes Kulturvaner 2012

Befolkningens kulturvaner, medieforbrug og fritidsaktiviteter

Læs mere om undersøgelsen

Underdersøgelsens resultater, print eller køb bogen 

Danskernes Kulturvaner 2012. Foto: A-Kassen for Kulturministeriet

Analyserne identificerer 10 centrale tendenser i befolkningens kulturvaner

Hent publikationen Danskernes kultur- og fritidsaktiviteter 2004 – med udviklingslinjer tilbage til 1964

De voksnes kulturvaner, medieforbrug og fritidsaktiviteter. 

Børnenes kulturvaner, medieforbrug og fritidsaktiviteter. 

Tværgående resultater vedrørende voksne og børns kulturvaner, brugere og ikkebrugere, kulturvaner i forskellige genera­tioner og økonomiske forhold vedrørende kultur. 

Dialogboksen begynder her. Du kan lukke boksen ved at trykke Accepter cookies knappen eller Enter. Knappen er det sidste element i boksen.

Accept af cookies

På kum.dk bruger vi cookies til at forbedre vores hjemmeside, så den lever op til brugernes behov. Vi bruger blandt andet cookies til at føre statistik over trafikken på siden, så vi kan sikre os, at indholdet er relevant og let at finde for brugeren. Du kan til hver en tid slette cookies fra kum.dk.

Læs mere om cookies: Cookie- og privatlivspolitik

(dialogboks slutter)