TEMARAPPORTER

Temarapporter er større, enkeltstående og mere dybdegående analyser om et specifikt emne, der enten er udarbejdet af Kulturministeriet eller af eksterne parter. Temarapporterne bliver ikke på samme måde som basisrapporterne opdateret løbende.

18 nyheder på kum.dk

Sociale medier - Brug, interesseområder og debatlyst

Befolkningens brug af og debatlyst på sociale medier

Sociale medier, Temarapport/Kort nyt

1. januar 2015

Danskernes mediebrug 2014 – hverdag og demokrati

Danskernes mediebrug og mediebrugens demokratiske perspektiver

Nyhedsmedier og nyhedsbrug, Sociale medier, Temarapport/Kort nyt

1. januar 2015

Medieetik

Danske mediers etik og Pressenævnets praksis

Nyhedsmedier og nyhedsbrug, Temarapport/Kort nyt

1. januar 2015

Journalistiske kvaliteter 1999-2014

Danske nyhedsmediers indhold, formålserklæringer, redaktionelle koncepter

Nyhedsmedier og nyhedsbrug, Temarapport/Kort nyt

1. januar 2015

Media Literacy i en dansk kontekst

Relevante elementer i en kortlægning af media literacy i Danmark

Temarapport/Kort nyt

1. januar 2015

Mediebrug på internettet

Befolkningens medieadfærd på internettet

Internetbrug og enheder, Sociale medier, Temarapport/Kort nyt, Tv og streaming

1. januar 2015

Facebook og de publicistiske webmedier

Trafikken mellem de publicistiske nyhedsmediers hjemmesider og Facebook

Internetbrug og enheder, Nyhedsmedier og nyhedsbrug, Sociale medier, Temarapport/Kort nyt

1. januar 2014

Public service og de publicistiske webmedier

Trafikken mellem de publicistiske nyhedsmedier og public service-mediernes hjemmesider

Internetbrug og enheder, Nyhedsmedier og nyhedsbrug, Sociale medier, Temarapport/Kort nyt

1. januar 2014
Opdateret 23. februar 2023